Assalammualaikum <3 Welcome to the Sweet Treats blog..follow me ;D. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Mitchi Motchi <3


Assalammualaikum <3 I'm the daughter of Mr Kamal n Madam Liza
If you want to know more about me you click about :D




Status Uya.
Ermm..besok nak kene pergi Daftar SMKTJJ1 baju pon belum gosok erm..malas lah..haha.
Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Thursday 29 December 2011 ● 21:00

Follow [ k a w a i i s e c r e t s . me ] for more kawaii photos ♥

Mitci  Motchi ^__^  semua!! haha anyway semalam Uya dapat handphone baru iaitu
Samsung Corby II daripada my mummy (Ibu!!) Uya semperna Hari Jadi Uya yang ke 12 tahun haha lambat kan? hehe.. tapi dalam hati Uya selalu berkata "sapa lah nak bagi aku hadiah semperna hari jadi uya hemm tsskk..tsskk.." hehe *moodsedih haha btw korang nak tak aku citekan hehe meh dengar dekat2 nnti x dengar susah plak..tapi ada ke korang kesah tentang my new hp nih? haih.. sape2 sudi dengar tuh ok..Start..mula2 Irma buat2 tido kat Katil..masa tuh kakak uya tengah dengar n nyanyi lagu korea...aku tunggu Ibu,baby n ayah aku balik..dalam berapa minit..die orang dah balik rumah...sekali aku buat2 tido saja nak gurau ngan adik aku..tiba2 adik aku ckp ada something nak bagitahu..tapi kak ngah tak boleh tahu.. iaitu aku lah tak boleh tahu pasal benda tuh... sekali Ibu aku suruh kakak,aku,baby n ayah  kumpul..lepastuh Ibu aku pergi amik hadiah tuh dalam beg ..pastuh ibu aku ckp "jeng3!!" bukak lah haha aku ckp "apa nih ibu"? bukak lah..hehe masatuh ada lah..korang nak tahu ada orang nangis iaitu adik aku sebb apa die nangis? korang mesti tertanya kenapa adik aku nangis sebab die pon nak jugak handphone Samsung Corby II ni...herm..dah lah tengah tak sihat..pastuh die termuntah haih..cian tengok die...Ibu aku ckp "nnti ibu belikan untuk adik yer..kalau ibu dapat Gaji" ibu aku ckp kat adik aku mcm tuh..die merajuk masuk bilik..pastuh terus tertido..haih..ok lah nak tengok gambar handphone aku tak hehe...
Jeng3!!





End.. :D last Thank you for my mother because she buy this PRESENT...
I Love My Mummy hehe.. muah.. <3 <3



Past Future