Assalammualaikum <3 Welcome to the Sweet Treats blog..follow me ;D. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Mitchi Motchi <3


Assalammualaikum <3 I'm the daughter of Mr Kamal n Madam Liza
If you want to know more about me you click about :D




Status Uya.
Ermm..besok nak kene pergi Daftar SMKTJJ1 baju pon belum gosok erm..malas lah..haha.
Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Wednesday, 21 December 2011 ● 23:46


Hari ni akak-akak n abang-abang yang tingkatan 3 mengambil Keputusan dia orang haha....tapi ramai kat FB yang dia orang x nak bagitahu dia orang dapat berapa A.. tadi aku sempat tengok gambar kat FB Era.fm ermm ada dua orang abang ni kembar dapat 8A fuyoo!! betapa bangga yer die orang haha..Congrats sapa2 akak2 atau abang2 yang dapat 8A tuh...haha..padai kan yang kembar tuh erghh!! harap aku nnti dah nak naik tingkatan dah tingkatan 3 aku dapat 8A amin...uya nak mcm akak2 n abang2 yang dapat 8A tuh..hermm..ok lah sekarang nie pon aku tengah tunggu mak cik aku dapat keputusan ..tunggu die call..and nak skype ngan my cousin haha!! ok lah bye!! assalammualaikum!!


Future